
In 5 avonden gedurende de periode van een half jaar jezelf zien in de ander.
Je hoeft het niet alleen te doen:
Misschien voelt het wel zo, dat je er altijd alleen voor staat. Je bent gewend om alles zelf op te lossen. Je vindt het lastig om hulp te vragen en je voelt je pas veilig als je iemand anders niet echt dichtbij laat komen.
En toch , heel diep van binnen, weet je dat dit je niet meer helpt en het soms zelfs tegenwerkt. Je verlangt naar meer vertrouwen, verbinding, ontspanning en rust in jezelf en in contact met de ander.
Voor wie?
Dit traject is voor jou als je al een keer eerder hebt deelgenomen aan een (familie)opstelling en je dit meer wilt verdiepen of als een opstellingen dag of individuele coaching nog een brug te ver voelt. Dit is een laagdrempelige en krachtige manier om te ervaren en te groeien met gelijkgestemden zonder gelijk de diepte in te hoeven.
In een periode van een half jaar, komen we één donderdagavond in de maand samen, er is plek voor max. 5 deelnemers.
Wat kun je verwachten?
- Een kleine veilige groep, maximaal 5 personen, een veilige setting waarin niets moet en alles mag.
- Ervaringen delen, en elkaar spiegelen.
- Eenvoudige lichaamsgerichte en systemische oefeningen die je helpen meer in je lijf te komen en inzicht te krijgen in wat je lichaam je voor signalen geeft.
- Meer voelen in plaats van alleen maar denken.
- Inzicht in je patronen
Het is geen therapie, ik bied je de ruimte om jezelf te ontdekken en begeleid je als mentor zonder oordeel en druk.
Praktische informatie:
- Een traject van 5 avonden verspreid over een half jaar.
- Locatie: De Bloeiende Lotus, Groningen.
- Tijd: 19:00 uur – 21:30 uur.
- Donderdag 19 februari, 19 maart, 23 april, 7 mei en de laatste avond op 4 juni 2026.
- De prijs is €60 per avond, jouw investering bedraagt €300 voor 5 avonden.
Wil je erbij zijn stuur een mail en dan is de plek voor jou. De avonden gaan door bij een minimum van 3 deelnemers.
Je bent niet alleen. Samen creëren we een bedding waarin je kunt ontdekken, loslaten en groeien. Wil je meer vertrouwen en verbinding, gun jezelf deze avonden. Doe je mee? Stuur een berichtje naar marielle@praktijkdezielswijze.nl

“Vijf verdiepingsavonden bij Mariëlle met twee andere ladies zijn afgerond.
En wat voor avonden. Ik ging in eerste instantie erheen met een idee van “wie doet me wat!”.
Nou, ikzelf misschien. De eerste avond en al dweilen met de kraan open.
Die kwam binnen, ik had hier meer te halen dan ik dacht.
Gelukkig ook wat te brengen.
Vijf avonden verder zijn mijn innerlijke processen op volle toeren aan het werk gezet.
Uit mijn hoofd naar mijn hart. Niet denken maar voelen. Slapeloze nachten, hoofdpijn, bevrijding en enorme dankbaarheid.
Dankbaar voor mijn twee mede ladies die met mij, open, eerlijk en soms zo moeilijk, deze avonden deelden.
Dankbaar voor Mariëlle dat ze dit georganiseerd heeft en dit op haar fijne wijze, vanuit vertrouwen en intappend op ons begeleide.
Dankbaar voor mijzelf dat ik over mijn eigenwijsheid ben gestapt en hierheen ben gegaan. Het heeft mij meer gebracht dan ik ooit zou kunnen bedenken.
Mariëlle, dankjewel “🥰
– Jacqueline –

